17.6 C
Kotor

Slušaj online radio

Turistička organizacija opštine Budva uspješno predstavila ponudu budvanske rivijere

Na 39. Sajmu turizma u Beogradu, gdje je ovogodišnja zemlja partner bila Crna Gora, Turistička organizacija opštine Budva uspješno je predstavila ponudu budvanske rivijere.
Sajam se održao od 23. do 26. februara, ove godine okupio je više od 75.000 posjetilaca i preko 1.000 izlagača iz 50 zemalja svijeta.
TO Budva nastupila je samostalno, a na štandu se i turistička privreda grada: Aquapark Budva, TA Talas M, hotel “BIP” i EXIT/Sea Dance festival.
Na štandu TO Budve bio je prisutan i predsednik opštine Budva, Dragan Krapović, sa saradnicima.
Kroz mnogobrojne sastanke, raznovrstan promotivni materijal i jedinstven nastup na sajmu, predstavljena je turistička ponuda Budve, hotelski aranžmani za 01. maj, pešačke ture, manifestacije, cijene smještaja i drugo.
TO Budva na sajmu u Beogradu

U okviru prvog dana sajma, posjetioci su se mogli upoznati sa specijalitetima našeg podneblja. Organizovala se i nagradna igra – točak sreće, koja je izazvala veliku pažnju posjetilaca, a za dobitnike su pripremljeni posebni pokloni u skladu sa temom nastupa toga dana: domaće makarule, patišpanj, ruštule, med, maslinovo ulje, sadnice lavande i ruzmarina, crnogorski kuvar “Ukusi Crne Gore” kao i promo materijal Full.feel.Budva.

Takođe, brojni restorani iz Budve su se odazvali pozivu Turističke organizacije opštine Budva i doprinijeli nagradnoj igri obezbijedivši ručak/večeru u svom restoranu za dobitnike: “Demižana”, “Tropico”, “Obala”, “Jadrana kod Krsta”, i “Porto”.

Tradicionalno, drugog dana sajamskog nastupa organizovan je prigodan koktel za partnere, saradnike i medije iz Beograda i Srbije, sa početkom u 14.00h. Odziv je bio veliki, a ovo je bila prilika da se kroz sastanke, intervjue i izjave, njeguju prijateljski odnosi sa partnerima iz Srbije.

Ovom prilikom štand TO Budve posjetili su i ministar održivog razvoja i turizma, Pavle Radulović, ambasador Crne Gore u Beogradu, Branimir Mićunović, direktorna Nacionalne turističke organizacije Crne Gore, Željka Radak Kukavičić, direktor JP “Morsko dobro”, Predrag Jelušić, direktorka HG “Budvanska rivijera” Katarina Kažanegra.

Među posjetiocima našli su se i najeminentniji mediji Srbije: Prva TV, Pink, RTV Vojvodina, Studio B, Večenje novosti, Blic i drugi. Na štandu TO Budve, sve vrijeme bila je prisutna i TV Budva.

U okviru nagradne igre drugog dana, točak sreće posjetiocima doneo je više nego interesantne nagrade: Full.Feel.Budva promo material, ulaznice za Aquapark, ulaznice za Sea Dance festival itd.

Trećeg dana sajamskog nastupa organizovana je promocija budvanskog Karnevala kao najznačajnije manifestacije u periodu predsezone, sa početkom u 13h. Promocija je podrazumijevati podjelu flajera sa informacijama o datumu Karnevala, prisustvo učesnika programa, članova grupe Who See, Goce Tržan i Ramba Amadeusa, i medija. U okviru ovog dana, na točku sreće je dodato još jedno polje pod nazivom “Vidimo se u Budvi” koje je podrazumijevalo nagradu – vikend za dvoje tokom budvanskog Karnevala. Sponzori ove nagrade su: HG “Budvanska rivijera”, HG “Montenegro Stars”, hotel “Queen of Montenegro”, hotel “Moskva”, hotel “Plaza” i vila “Obala”.

Baner Luštica bay 330x250

Najčitanije