Cadmus Cineplex prikazuje

repertoar

NOVI FILMOVI:

1. IZGRADNICI

Film “IZGREDNICI”, rađen je po scenariju Đorđa Milosavljevića a u režiji Dejana Zečevića. Glavne uloge tri studenta pripale su glumcima Radovanu Vujoviću, Marti Bjelici i Mladenu Sovilju, dok lik njihovog profesora tumači Svetozar Cvetković.

Izgrednici prate priču o tri studenta koji, radeći na svom eksperimentu, pokušavaju da dokažu da prostorna destrukcija, pravljenje nereda, s vremenom dovodi do socijalne destrukcije, do pojave izgreda. Mlada trojka ne uviđa da im se haos koji izaziva za potrebe projekta polako uvlači i u njihove živote. Gube distancu, a profesor ih ostavlja da se sami suoče sa posljedicama. Direktor fotografije je Miladin Čolaković, scenograf Zorana Petrov, kostimograf Lana Pavlović, a za masku i šminku bila je zadužena Marija Kovačević Jovanović. Film su podržali Filmski centar Srbije, Pokrajinski sekretarijat za kulturu i javno informisanje, a i snimao se od početka decembra 2015. godine na raznim lokacijama u Beogradu i Novom Sadu.

2. KUĆA DUHOVA

Film donosi radnju inspirisanu stvarnom Sarom Vinčester (Helen Miren) i prikazuje ekscentričnu nasljednicu bogatstva stečenog oružjem koja vjeruje da je progonjena dušama onih ubijenih Vinčester puškom.

Prema legendi, Sara Vinčester je vjerovala da će ostati živa dokle god će graditi svoju kuću. Film se snimao na autentičnoj lokaciji, što je bilo izuzetno teško i komplikovano filmskoj ekipi s obzirom na skučenost kuće. Sara je beskrajno i stalno gradila tu kuću, vjerujući da će je, ako prestane, duhovi ubijenih progoniti i na kraju ubiti. Kuću je gradila punih 38 godina. No, njena gradnja bila je pomalo bizarna s obzirom na to da se razna vrata i prozori otvaraju u zidove ili jednostavno ne vode nikuda.

3. OBLIK VODE

Film predstavlja priču o ljubavi nijeme žene i neobičnog stvorenja.

Oblik vode je bajkovita priča smještena u vrijeme Hladnog rata u SAD, oko 1962. godine. U tajnoj, visoko obezbijeđenoj vladinoj laboratoriji, radi Elajza, koja vodi samotan i sputan život. Njen život se mijenja iz korijena kada sa svojom koleginicom Zeldom otkrije tajni eksperiment unutar laboratorije.

4. LED

Inspirisan istinitim dogadjajima, Led je emotivna priča o djevojci kojoj je ljubav pomogla da ustane iz invalidskih kolica i da postane šampion svijeta u klizanju.

Još od ranog djetinjstva, Nadja je vjerovala u čuda. Zamišljala je kako istrčava na led uz ovacije publike i izvodi svoj najljepši ples. Zbog svoje vjere i istrajnosti, ona postaje poznata klizačica. Na korak do najvećeg uspjeha u karijeri, Nadja doživljava ozbiljnu povredu i završava u invalidskim kolicima. Vrativši se u rodni grad Irkutsk, ona ponovo pronalazi svoje snove – zahvaljujući snazi Sibira u njenoj krvi, ali i neočekivanoj ljubavi prema hokejašu Saši.