“Žene i mladi – neiskorišćeni potencijali u crnogorskoj ekonomiji i IPA zemljama”

Crkva Svetog Pavla
Crkva Svetog Pavla

“Žene i mladi – neiskorišćeni potencijali u crnogorskoj ekonomiji i IPA zemljama” naziv je radionice koja će se održati 25.marta, srijeda, u crkvi Sv.Pavla u Starom gradu u Kotoru sa početkom u 14 sati u organizaciji opštine Kotor u okviru AdriGov projekta i u saradnji sa Direkcijom za razvoj malih i srednjih preduzeća, Business Start Up centrom iz Bara i Zavodom za zapošljavanje Crne Gore.

Radionica se realizuje u okviru IPA Projekta Jadranske prekogranične saradnje – Adriatic Governance Operational Plan (AdriGov). Projekat je započet u oktobru 2012.godine i trajaće do kraja 2015.godine. Vodeći partner projekta je italijanska regija Molise.

Skup će otvoriti predsjednik Opštine Kotor dr Aleksandar Stjepčević, nakon čega će se prisutnima obratiti g-din Francesco Cocco koordinator projekta AdriGov, g-din Aleksandar Pavićević generalni direktor NASME i g.đa Antonella Fontana prvi Sekretar ambasade Italije u Podgorici.

Učesnici radionice imaće priliku da čuju izlaganja predavača g-đe Ivane Zečević – načelnice u Direkciji za razvoj malih i srednjih preduzeća koja će predstaviti novodonešenu Strategiju razvoja ženskog preduzetništva, g-đe Ivane Tomašević – Direktorice Business Start Up centra i g-dina Predraga Novakovića – savjetnika za profesionalno Informisanje u CIPS-u.

Od posebnog značaja za radionicu je druga sesija u kojoj će o svom ličnom iskustvu prilikom zapošljavanja i osnivanja svojih firmi govoriti Lida Marđonović – osnivač modnog krojačkog ateljea ”Lidamard.me”, Ivan Kukić – osnivač “Ibookhotel”- softvera za turoperatore i turističke agencije i Nina Šepić – osnivač internet servis provajdera” TeleEye Montenegro”.

Podijeli

Ostavite komentar

 

Komentari se na portalu objavljuju u realnom vremenu i "Boka News" se ne može smatrati odgovornim za napisano.
Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijeđanje i klevetanje. Takav sadržaj će biti izbrisan čim bude primijećen, a autori mogu biti prijavljeni nadležnim institucijama.