TO Herceg Novi: ugovorene obaveze izmirene prije “blokade”

TO Herceg – Novi

Turistička organizacija Herceg Novi je u oktobru prošle  godine pokrenula izradu novog web site-a. Nakon nekoliko mjeseci predanog rada dizajnera, tima TOHN i fotografa, prošle sedmice, objavljen je novi sajt na web adresi  www.hercegnovi.travel.

Kako je izrada sajta započeta još u prethodnoj godini, sve ugovorne obaveze, kao i isplata, obavljene su u periodu prije „blokade”, saopšteno je iz ove organizacije.

U saopštenju se navodi – “prateći svjetske trendove i poznajući Customer behaviour analytics, prema kojoj turista prije nego što  izabere destinaciju za odmor, prvenstveno traži informacije na internetu, te na osnovu dostupnosti ili nedostatka informacija, bira destinaciju, TOHN je od oktobra 2016. godine pokrenula izradu novog web site-a koji će sadržati sve potrebne informacije.

Uprkos činjenici da od marta 2017. nismo mogli praviti nove ugovorne obaveze, pa samim tim ni otkupljivati materijal neophodan za izradu sajta, ponosni smo i zahvalni, što su se među našim sugrađanima našli oni koji se bave fotografijom, a koji su bili spremni da sav potreban materijal ustupe TOHN besplatno na korišćenje. Ovim putem se zahvaljujemo Jeftu Bjelici, Dejanu Stojanoviću, Mirjani Zidar i Jovanu Miljaniću, koji su svojim nesebičnim angažovanjem i ljubavi prema gradu pomogli da prezentacija na sajtu bude kompletnija.  Sve ostale informacije vezane za izradu sajta zainteresovani će naći pod odjeljkom Impressum .

TO Herceg – Novi

Od trenutka kada je sajt objavljen, naišli smo na izuzetno pozitivne reakcije, a ono zbog čega je TOHN naročito zadovoljna je, što je turistička privreda prepoznala značaj sajta te su se mnogi naknadno javili u cilju besplatnog reklamiranja svojih usluga, što je ujedno i jedna od svrha samog sajta: da cjelokupna ponuda grada bude predstavljena na jednom mjestu. Pored promocije našeg grada kao turističke destinacije na društvenim mrežama Instagram (@hercegnovi.travel) i Facebook stranici (Turistička organizacija Herceg Novi), izrada sajta predstavlja jedan od brojnih segmenata koji čine integrisanu marketinšku kampanju TOHN. Koristimo priliku da se  zahvalimo svim našim pratiocima na društvenim mrežama, kojih do danas ima ukupno preko 5. 000, a koji svakodnevno nesebično učestvuju u promociji Herceg Novog, promovišući na svojim profilima naš grad te inspirišući i podsjećajući nas i naše goste zbog čega je Herceg Novi grad koji se voli, navodi se u saopštenju Turističke organizacije.

 

Podijeli

Ostavite komentar

 

Komentari se na portalu objavljuju u realnom vremenu i "Boka News" se ne može smatrati odgovornim za napisano.
Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijeđanje i klevetanje. Takav sadržaj će biti izbrisan čim bude primijećen, a autori mogu biti prijavljeni nadležnim institucijama.