Strani mediji o Crnoj Gori – Najveća tajna Balkana na otvorenom

Perast- foto Miro Marušić Boka News
Perast- foto Miro Marušić Boka News

Vrijeme je da počnete da učite o Crnoj Gori, jer su se stvorili uslovi da ta zemlja postane najatraktivnija turistička destinacija na Balkanu, pišu ovi strani mediji o Crnoj Gori.

U teksu pod naslovom “Crna Gora: Najveća tajna Balkana na otvorenom”, na popularnom britanskom portalu TNT magazine, autorka Sofi Ibutson, nazivajući Crnu Goru jednom od posljednjih velikih divljina Evrope, ocjenjuje da mlada evropska država ima dovoljno netaknute prirode za sve vrste istraživanje – za planinare, bicikliste, ili zaljubljenike u zimske i vodene sportove.

“Sa ambicijom da se takmiči sa francuskom rivijerom, stvaranje primorskih odmarališta i marina, na vrhu je liste prioriteta. Porto Montenegro već ima vezove za jahte od 450 metara, a Luštica Bay marina može da usidri brodove do 35 metara dužine. Jaht klubovi, restorani, hoteli i prvi golf teren sa 18 rupa su već u igri, tako da možete odmah ostaviti Monte Karlo i pripremiti sa za sezonu sa stilom u Crnoj Gori”, navodi TNT.

Predstavljajući Luštica Bay, kao projekat Orascoma, švajcarski Bilan ocjenjuje da je “ugledna kompanija ozbiljan primjer zainteresovanim stranim investitorima koji žele da ulažu u Crnu Goru”.

“Mala zemlja je biser koji je ostao netaknut i stoga očekuje da će privući sve veći udio od 343 miliona turista koji svake godine posjećuju Mediteran”, navodi Bilan.

Boka Kotorska - foto Zoran Nikolić
Boka Kotorska – foto Zoran Nikolić

Za azerbejdžanski Business Time Crna Gora je nevjerovatna zemlja.

“To je veoma mlada evropska država, koja istovremeno ima bogatu istorijsku prošlost i mnogo arhitektonskih i kulturnih spomenika. Mada zauzima mali dio Jadranske obale, ima slikovite obalne linije… Ova mala zemlja ima mnogo aduta: drevni Perast, Petrovac, maslinjaci u Baru I Tvitu, crkve, manastiri I muzeji Cetinja I još mnogo toga”, navodi azerbejdžanski Biznis Time.

Navodeći napore Crne Gore na stvaranju najpovoljnijeg ekonomskog ambijenta za poslovanje koji privlači investitore, Biznis Tajm ističe Luštica Bay kao “izvanredan turistički projekat velikog obima”.

“To je prvi jedinstveni rezideincijalni grad, najveći u ovom dijelu Evrope sa obimom ulaganja od 1,2 milijarde eura”, navodi se u tekstu “Crna Gora – budućnost turizma”.

“Prije nego što nastanu gužve, bukirajte aranžmane i iskoristite sve što Crna Gora pruža”, poziva čitaoce TNT magazin.

Podijeli

Ostavite komentar

 

Komentari se na portalu objavljuju u realnom vremenu i "Boka News" se ne može smatrati odgovornim za napisano.
Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijeđanje i klevetanje. Takav sadržaj će biti izbrisan čim bude primijećen, a autori mogu biti prijavljeni nadležnim institucijama.