7.9 C
Kotor

Slušaj online radio

Predstavljena turistička ponuda budvanske rivijere na sajmovima turizma u Napulju, Kijevu, Pekingu i Sankt Petersburgu

TO Budva
TO Budva

Turistička organizacija opštine Budva je u saradnji sa Nacionalnom turističkom organizacijom Crne Gore, ostalim lokalnim turističkim organizacijama i turističkom privredom Crne Gore predstavila ponudu budvanske rivijere na nekoliko značajnih turističkih sajmova u Evropi i Aziji.

Na 21. sajmu turizma „BMT – Borsa Mediterranea del Turismo“, koji je održan u Napulju od 24. do 26. marta, svoju ponudu, pored Turističke organizacije opštine Budva i Nacionalne turističke organizacije Crne Gore, predstavila je lokalna turistička organizacija Bara, nacionalni avio prevoznik „Montenegro Airlines“ i hotel „Maestral Resort & Casino“. Posjetioci su imali priliku da kroz sastanke i promotivni materijal dobiju informacije o turističkoj ponudi Crne Gore, a iskazano je značajno interesovanje za predstojeću sezonu, pogotovo od strane turističkih agencija. Jedan od vodećih italijanskih turoperatora „Balkan Express“ najavio je čarter letove za Crnu Goru, u periodu od juna do septembra, iz Napulja, Salerna, Barija, Rima i Verone. Ovaj turoperator u svojim katalozima nudi odmor u Budvi već od 290 eura.

Turistička organizacija opštine Budva predstavila je ponudu Budve i na najvećem sajmu turizma u Ukrajini “UITT 2017” koji se održao od 29. do 31. marta, u Kijevu. Tokom sajma održani su sastanci sa partnerima sa ovog tržišta i specijalizovanim turističkim agencijama. Promociju Crne Gore propratila je i novinarka državne televizije UA Pershiy (Prvi ukrajinski kanal) koja će u maju posjetiti Crnu Goru i napraviti prilog o turističkim potencijalima naše države. Prema najavama turističke privrede, ove godine očekuje se porast broja ukrajinskih turista. Naime, u 2017. godini planirano je ukupno oko 450 čarter letova iz Kijeva, Odese, Lvova, Harkova i Dnjipropetrovska za Tivat. Prvi čarter letovi se očekuju već od početka maja mjeseca i trajaće do kraja oktobra. U okviru prezentacije turističke ponude Crne Gore na štandu Nacionalne turističke organizacije Crne Gore svoju ponudu predstavile su i turističke organizacije Bara i Podgorice, kompanije HG „Montenegro Stars“ i „Dukley Hotel and Resort“, kao i agencije „R-Tours“ i „Talas M“ iz Budve.

Budva-foto Jugoslav Belada

U okviru turističke berze “COTTM” koja se održala u Pekingu u periodu od 29. do 31. marta, održana je zajednička konferencija za novinare Nacionalne turističke organizacije Crne Gore i Turističke organizacije Srbije. Na konferenciji su bili prisutni brojni predstvnici medija među kojima se izdvajaju: China Daily, China Culture Daily, Global Times, Beijing News, International Business Daily, Traveler Magazine, China Tourism News, Connexion, Beijing Morning Post, Reference News, China News Agency kao i predstavnici online portal ifeng.com, people.com.cn, sina.com, China.com, tripFN.com, Btime.com, Travel Business Observer, lvyoukan.com, Travel Weekly i drugi. COTTM je kineska “business to bussines” (B2B) turistička berza, a kao i prethodnih godina Crna Gora i Srbija predstavile su ponudu na ovom sajmu na zajedničkom štandu pod sloganom “Wild Soul of Europe”. Tokom berze održano je preko 50 sastanaka sa predstavnicima kineskih turoperatora kao i predstavnicima avio kompanija: Etihad Airways, Air China, Hainan Airlines, Turkish Airlines i drugi. Organizacija ovakvih susreta se pokazala kao veoma uspješan model za uspostavljanje kontakata sa zainteresovanim turoperatrima sa emitivnih tržišta, naročito imajući u vidu najavljene vizne olakšice za kineske turiste koji će u grupama putovati u Crnu Goru.   Svoju ponudu na sajmu su predstavili i turoperator Fly Montenegro kao i turističke organizacije Bara i Tivta.

Promotivne aktivnosti na tržištu Rusije nastavljene su učešćem na 21. sajmu turizma “Odmor bez granica 2017” (Leisure Without Borders) koji se održao, od 31. marta do 2. aprila, u Sankt Peterburgu. Na štandu Crne Gore, prvog dana sajma, iskazano je veliko interesovanje turističkih agencija i individualaca za našu turističku ponudu. Posjetioci štanda informisani su o mogućnostima dolaska u Crnu Goru, cijenama u hotelskom i privatnom smještaju, izletima, manifestacijama, turističkim atrakcijama, bogatom prirodnom i kulturno istorijskom nasleđu. Nacionalna avio kompanija Montenegro Airlines imaće ukupno 68 letova na relaciji Sankt Peterburg-Tivat-Sankt Peterburg, u periodu od juna do kraja septembra, dva puta nedjeljno. Takođe, ruske avio kompanije Rossiya Airlines, Nord Star, Yamala Airlines, Nordavia u saradnji sa turoperatorom “R-tours”, od 29. aprila do kraja oktobra, imaće ukupno preko 300 letova na relaciji St.Peterburg – Tivat – St.Peterburg i kombinovane letove St. Peterburg – Tivat – Moskva. Prema podacima “R-tours-a”, interesovanje za Crnom Gorom je gotovo dvostruko veće u odnosu na prethodnu godinu, o čemu govori i podatak da je već više od 50% aranžmana rasprodato, a posebno su zadovoljni prodajom aranžmana za period predsezone. Na štandu Nacionalne turističke organizacije Crne Gore svoju ponudu predstavile su, pored Turističke organizacije opštine Budva, lokalne turističke organizacije Bara, Kotora i Podgorice, HTP Trend Korali i Luka Kotor.

Najčitanije