Porto Montenegro u svjetskim medijima

Tivatski nautički centar ima odličnu promociju uz koju se indirektno predstavlja i cijela Crna Gora

Porto Montenegro u medjunarodnim medijima
Porto Montenegro u medjunarodnim medijima

Naslovne strane najprestižnijih britanskih, ruskih, francuskih, turskih i italijanskih jahting i travel magazina krasile su fotografije Porto Montenegra ovog ljeta, dok su novinari tivatskom nautičkom centru nadjenuli atribute poput: omiljeno stjecište svjetskog džet-seta, vodeća matična luka za superjahte, mjesto susreta najvećih jedriličara i nautičara, dragulj Jadrana ili raj Mediterana.

Porto Montenegro ove sezone posjetilo je više od 40 novinara iz Velike Britanije, Italije, Turske, Francuske, Rusije, Njemačke i Sjeverne Amerike – kazali su juče iz menadžmenta luksuznog tivatskog nautičkog centra, zahvaljujući čijem su marketingu i promociji proteklih par godina, Boka Kotorska i Crna Gora postali prepoznatljivi u svijetu kao šik-destinacija za elitni turizam.

Hotel „Regent Porto Montenegro“ uvršten je početkom sezone među najbolje spa hotele u ruskom izdanju prestižnog travel magazina „Conde Nast Traveller“, sa čitalačkom publikom koja sebi može da priušti ekskluzivna putovanja i koji predstavlja glavni međunarodni vodič za hotelijerstvo i turističke destinacije – na zvaničnoj listi Conde Nast Traveller Hot List 2015, „Regent“ je bio jedini hotel iz regiona koji se nalazio tik uz velike hotelske brendove poput „Four Seasons Bahrain“ u Bahreinu, „Urso Hotel & Spa“ u Madridu, „Inala Beach House“, sa Puketa na Tajlandu i „Mandarin Oriental“ u Bodrumu iz Turske.

Fotografije bazenskog kompleksa Lido u Port Montenegru, sa prepoznatljivim 64m dugim bazenom, krasile su stranice američkog i španskog „Robb Report-a“, a francuski magazini „Good Life“ i „Select on Board“, rangirali su Porto Montenegro kao novu vodeću marinu za superjahte i čarter destinaciju koja osvaja nautičko tržište. Novinarka magazina „Boarding“, u septembarskom izdanju, napisala je interesantnu reportažu u formi maršrute putovanja duž stjenovite crnogorske obale, u kojoj navodi da su u Porto Montenegru jahte sve veće, a sezona u Tivtu sve duža, uz savršene rezidencije sa pogledom na akvatorijum bokokotorskog zaliva u nautičkom naselju.

Magazin „Harper’s Bazaar“ opisao je Porto Montenegro kao destinaciju gdje odlaze ljubitelji mode – dizajnerski butici i svjetski brendovi rangirali su luksuzno nautičko naselje Porto Montenegro kao mjesto eklektične mode Mediterana, koje pruža jedinstveno šoping iskustvo koje već sada može da parira Kapriju i Monaku.

Podijeli

Ostavite komentar

 

Komentari se na portalu objavljuju u realnom vremenu i "Boka News" se ne može smatrati odgovornim za napisano.
Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijeđanje i klevetanje. Takav sadržaj će biti izbrisan čim bude primijećen, a autori mogu biti prijavljeni nadležnim institucijama.