9.7 C
Kotor

Slušaj online radio

Kompanija Brand New Tivat nastaviće sa specifičnom promocijom grada

Podmornica Heroj

Kompanija Brand New Tivat čiji je osnivač Opština i koja se bavi brendiranjem Tivta, planira da tokom ove godine operacionalizuje i pusti u rad novoizrađenu web platformu – portal Tivta.

Novi portal koji je izrađen i interno prezentiran krajem prošle godine, zamišljen je kao instrument potpuno nove promocije Tivta kao poslovne i turističke destinacije, a koji je interaktivan i omogućava dmosmjernu komunikaciju sa posjetiicima i korisnicima tog sajta.

„Znajući da je portal jako važan za promociju Tivta te da dobijamo jedno moderno sredstvo za komunikaciju i prezentaciju našeg grada za čitav svijet uopšte, poseban akcenat je stavljen na izradu kratkih promo-filmova koji će se naći na portalu, kao jedan jako bitan način upoznavanja cjelokupne javnosti sa posebnostima grada Tivta“- kazao je direktor Brand New Tivta Predrag Gajić.

Tivat brend - Znak
Tivat brend – Znak

Ove autentične i interesantne lokalne priče već su djelimično realizovane kroz snimanje tri kratka filma koje je napravila i montirala profesionalna filmska ekipa na čelu sa rediteljem Dušanom Vulekovićem.

Snimljeni su filmovi „Podmornica na suvom“ o muzejskom eksponatu – podmornici P-3821 „Heroj“ u Zbirci pomorskog nasljeđa u Tivtu, „Ribanje pod ukres“ o jedinstvenoj drevnoj metodi ribolova pod ferao sa korišćenjem posebnog mača – kurćele za ulov ribe, te „Tivatski gradski park“ o najvećoj botaničkoj bašti na južnom Jadranu, podignutoj 1892.godine.

Svaki od tih filmova traje kraće od tri minuta i kroz specifičan rediteljsko-snimateljski pristup i naraciju jednog sagovornika, daje veoma interesantan i za potencijalne turiste i posjetioce Tivta, vrlo „primamljiv“ pristup svakom od tretiranih segmenata ovdašnje prirodne i kultune baštine.

Tivat brend – Znak

U Brand New Tivtu planiraju da tokom ove godine snime još nekoliko sličnih filmova, a kao teme kojima će se pozabaviti filmska kamera i reditelj Vuleković pored ostaloga, izdvojeni su školski brod „Jadran“, srednjevjekovni ljetnjikovci u Tivtu, ostrvo Stradioti i tivatski konjanici, kapuleti, Solila, Gospa od Milosti, autohtona vinova loza marzamin…

U toj kompaniji očekuju da će i u Tivtu prisutno strani investitori prepoznati svoj interes da se predstave na novom interaktivnom portalu grada, te da će podržati njegov rad. Planom rada Brand New Tivta za 2018. predviđeno je da se za održavanje portala sa snimanjem još 10 novih promo filmova i zapošljvanjem jednog zaposlenog koji će održavati tu web platformu, utroši ukupno 27.500 eura.

Izvor:S.L

Najčitanije