TO Kotor predstavila novi vizuelni identitet

Turistička organizacija opštine Kotor u saradnji sa marketinškom agencijom Unibrand iz Kotora, predstavila je danas u crkvi Svetog Pavla, svoj novi vizuelni identitet koji prati slogan Centuries Young – Vjekovima mlad.

Direktor Turističke organizacije Kotor Mirza Krcić izrazio je zadovoljstvo što ova organizacija ulazi u Novu godinu sa novim vizuelnim identitetom, te podsjetio je na činjenicu da je 2015.godina bila veoma uspješna, da je TO proslavila deset godina rada, kao i da je Kotor nedavno bio na prvom mjestu “Lonely Planet” liste gradova koje treba posjetiti u 2016.godini.

Novoi turistički vizuelni identitet predstavio je direktor agencije „Unibrand Montenegro” Vuk Lončarević.

„Danas nije lako naći mjesto u svjetskoj turističkoj ponudi. Sve destinacije rade prilično agresivan marketing, a naš tim od šestoro kreativaca se potrudio da, uz pomoć ikonica, kreira dinamičan koncept koji će probuditi i prenijeti pozitivne emocije kako kod turista, tako i kod naših sugrađana” kazao je Lončarević.

Koncept je kreiran kao dinamički vizualni prikaz koji će kroz upotrebu sistema ikonica opisivati suštinu grada i njegove karakteristike, sa sloganom Centuries Young (Vjekovima mlad) – vjekovno postojanje, tradicija grada Kotora, koji je uspio zadržati duh mladosti, otvorenosti i dinamičnosti.

TO Kotor predstavila svoj novi vizuelni identitet
TO Kotor predstavila novi vizuelni identitet

Prema riječima Lončarevića bilo je veoma teško kroz jedan statički znak prikazati sve ono što Kotor ima i nudi.

„Tako smo uz pomoć više dinamičkih ikonica predstavili Kotor kao grad karnevlaskih fešti (ikonica maska), grad sa specifičnom arhitekturom (ikonica katedrale Svetog Tripuna, rozete ili Bastiona), grad sa bogatim kulturno-istorijskim nasljeđem (ikonica-mozaici u Risnu).

Kreirali smo i slogan kao potvrdu tog grafizma koji glasi Vjekovima mlad, kako bi saopštili da Kotor ima bogatu prošlost, ali i budućnost”, kazao je Lončarević.

TO Kotor predstavila novi vizuelni identitet
TO Kotor predstavila novi vizuelni identitet

Ono što karakteriše nov identitet svakako jeste svježina u izrazu, kao rezultat približavanja savremenim tokovima dizajna u oblasti turizma. Ideja za dizajn logotipa proistekla je iz bogatstva koje Kotor pruža, kao jedinstveni grad koji u sebi sadrži mnoštvo sadržaja. Pri tome se vodilo računa da vizuelni znak obuhvata različite elemente koji predstavljaju i objedinjuju prirodne fenomene kao i kulturne i istorijske vrijednosti grada.

Prezentaciji su prisustvovali predstavnici izvršne vlasti, privrede, učenici kotorske Gimnazije.

Posebna prezentacija urađena je za direktoricu NTO Crne Gore, Željku Radak Kukavičić, koja je zbog radova na putu od Podgorice prema primoriju stigla sa zakašnjenjem.

Ostavite komentar

 

Komentari se na portalu objavljuju u realnom vremenu i "Boka News" se ne može smatrati odgovornim za napisano.
Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijeđanje i klevetanje. Takav sadržaj će biti izbrisan čim bude primijećen, a autori mogu biti prijavljeni nadležnim institucijama.