TO Kotor promoviše novi vizuelni identitet

TOK
TOK

Turistička organizacija opštine Kotor u saradnji sa marketinškom agencijom Unibrand iz Kotora kreirala je novi vizuelni identitet. Ovaj identitet doprineće poboljšanju imidža i boljem komuniciranju turističkog značaja grada Kotora u savremenom svijetu.

Promocija novog vizualnog identiteta biće održana u crkvi Svetog Pavla u Kotoru, 21. decembra (ponedjeljak), s početkom u 12 sati. Na prezentaciji će govoriti Aleksandar Stjepčević, predsjednik Opštine Kotor, Željka Radak Kukavičić, direktorica NTO Crne Gore, Mirza Krcić, director TO Kotor, kao i Vuk Lončarević, direktor agencije Unibrand Montenegro.

Cilj ovog projekta bio je da se Kotoru, kao opštini sa vjekovnom tradicijom i širokom turističkom ponudom, pruži osnova nove strategije promovisanja koja će publici širom svijeta kao i potencijalnim investitorima u najboljem svijetlu predstaviti grad i njegove turističke potencijale.

Ono što karakteriše nov identitet svakako jeste svježina u izrazu, kao rezultat približavanja savremenim tokovima dizajna u oblasti turizma. Ideja za dizajn logotipa proistekla je iz bogatstva koje Kotor pruža, kao jedinstveni grad koji u sebi sadrži mnoštvo sadržaja. Pri tome se vodilo računa da vizuelni znak obuhvata različite elemente koji predstavljaju i objedinjuju prirodne fenomene kao i kulturne i istorijske vrijednosti grada.

Kotor
Kotor

Koncept je kreiran kao dinamični vizual koji opisuje suštinu grada i njegove karakteristike: geografske, topografske, kulturno-istorijske i klimatske. Vizual čine statičan ispis Kotor i stilizovani elementi koji su dinamični i koji pričaju priču Kotora.

Vizuelni identitet prati i novi slogan:

Centuries Young – Vjekovima mlad

Ovaj slogan na najbolji način komunicira vjekovno postojanje i tradiciju grada koji je uspio da zadrži duh mladosti, otvorenosti i dinamičnosti i koji će nastaviti da živi i razvija se u korak sa modernim svijetom.

Nov identitet primenjivaće se na sve štampane i promotivne materijale, na prostornu signalizaciju unutar i van objekata, kao i u reklamnim kampanjama koje se budu pripremale za promociju opštine i njene ponude.

Podijeli

3 Komentari

  1. Nadam se da je “Centuries Young” greska. Prevod na engleski bi trebalo da glasi: “For Centuries Young”. Inace, slogan je mogao da bude bolji, a Turisticka organizacija Kotora je mogla da raspise javni konkurs za najbolji slogan. Vjerujem da ima mnogo kreativnih ljudi u Kotoru i sire.

  2. @lidija ne, Centuries Young nije nikakva greška, nego vi ne razumete šta su hteli da kažu. A što se kreativnih ljudi tiče, tačno je, ima ih mnogo, ali je od svih njih izabran Unibrend Montenegro

  3. u kotoru ima mnogo kreativnih ljudi ali oni nikakao nesto da konkretizuju. samo se ponekad neko pojavi kome je jako stalo. svaka cast!

Ostavite komentar

 

Komentari se na portalu objavljuju u realnom vremenu i "Boka News" se ne može smatrati odgovornim za napisano.
Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijeđanje i klevetanje. Takav sadržaj će biti izbrisan čim bude primijećen, a autori mogu biti prijavljeni nadležnim institucijama.